În stare de bine

#înstaredebine continuă în 2019: primul apel de proiecte între 9-11 aprilie

Kaufland România și Fundația pentru Dezvoltarea Societății Civile comunică rezultatele primului an al programului În stare de bine, prin care 29 de organizații au derulat proiecte în 2018, și anunță continuarea acestuia în 2019, oferind granturi nerambursabile în valoare totală de un milion de euro, pentru proiecte sustenabile pentru România, în domeniile sport, cultură sau viață sănătoasă.

#ÎNSTAREDEBINE în primul an:

  • 1 milion de euro finanțare acordată,
  • 29 de organizații neguvernamentale finanțate, din domeniile sport, cultură și viață sănătoasă,
  • 31 de proiecte finanțate, care s-au desfășurat în 30 județe și București,
  • 46% din proiecte s-au derulat în mediul rural,
  • 270 de ore lucrate,
  • Peste 1.000 de evenimente au avut loc,
  • Mai mult de 65.000 de beneficiari direcţi, în special copii și tineri,
  • Peste 100.000 de beneficiari indirecți,
  • Mai bine de 1.600.000 de persoane la care programul a ajuns în mediul online,
  • Detalii despre proiectele finanțate sunt disponibile AICI.

Programul va continua în 2019 cu un buget similar de un milion de euro, accesibil prin două apeluri de proiecte ce vor avea loc în lunile aprilie și iunie. ONG-urile din domeniile sport, cultură și viață sănătoasă, pot aplica pe platforma ce poate fi accesată de pe www.instaredebine.ro în perioada 9-11 aprilie 2019, pentru primul apel de proiecte. Pe site vor fi disponibile criteriile și Ghidul Aplicantului începând cu 26 martie 2019.

Noutatea anului 2019 este de a alătura componentei de finanțare propriu-zisă a proiectelor și o componentă de dezvoltare efectivă a ONG-urilor. Aceasta va presupune traininguri și workshop-uri, schimb de experiență și facilitarea interacțiunii cu ceilalți actori din comunitate, precum și sesiuni de consultanță și mentoring oferite de Fundația pentru Dezvoltarea Societății Civile. Kaufland România devine astfel una dintre puținele companii din țară care susține dezvoltarea ONG-urilor 360 de grade, ajutându-le să fie sustenabile, printr-un program structurat, pe termen lung.

„Se spune că n-o să știm niciodată cât de mult bine poate să facă un simplu zâmbet. La fel și noi, suntem mândri să ne uităm în urmă, după un an, să vedem că rezultatele acestui program înseamnă, pe lângă niște cifre impresionante, și povești frumoase de spus, și oameni mai fericiți, mai sănătoși și mai informați”, a declarat Anna Katharina Scheidereiter, CSR Manager Kaufland România.