Webinar: Decizii de board și AG online într-un ONG
În contextul generat de pandemia coronavirus în România și la nivel global, programul #CreștemONGuri #ÎnStareDeBine vine în întâmpinarea nevoilor organizațiilor neguvernamentale cu un webinar despre cum ONG-urile pot lua decizii de la distanță, respectiv care sunt aspectele de care trebuie să țină cont în lucrul cu Adunarea Generală și Consiliul de Administrație.
De multe ori întâlnirile, adunările generale și/sau consiliile directoare ale asociațiilor/fundațiilor sunt considerate simple formalități, generatoare de birocrație, sau sunt chiar ignorate. Ce ar trebui să facă totuși aceste organe? Ce e obligatoriu și ce e facultativ? Mai ales, ce e util și de ce? Cum afectează starea de urgență actuală funcționarea adunărilor generale și consiliilor directoare?
La aceste întrebări va răspunde Diana-Olivia Hatneanu, avocat în Baroul București din 2001, cu o îndelungată implicare în sectorul neguvernamental. Dacă profesia de avocat și asistența acordată unor organizatii neguvernamentala îi oferă perspectiva legală asupra acestor întrebări, cunoașterea îndeaproape a organizațiilor neguvernamentale, în care, de-a lungul timpului, s-a implicat ca membru, voluntar, fondator, membru în consiliul director, director executiv sau expert, îi permite înțelegerea problemelor practice cu care acestea se confruntă.
Evenimentul se adresează EXCLUSIV organizațiilor neguvernamentale.
Organizațiile interesate să participe sunt invitate să completeze formularul de aplicare disponibil AICI, până cel târziu miercuri, 15 aprilie, ora 12:00. Odată înscrise, organizațiile vor primi un email cu toate detaliile de participare, în data de 14 aprilie 2020 sau în data de 15 aprilie, la ora 12:30.
Pentru mai multe întrebări, persoana de contact este Simona Constantinescu – simona.constantinescu@fdsc.ro.