Webinar: Management financiar de proiect
În contextul generat de pandemia coronavirus în România și la nivel global, programul #CreștemONGuri #ÎnStareDeBine vine în întâmpinarea nevoilor organizațiilor neguvernamentale cu un webinar despre managementul financiar de proiect – cum pot lua ONG-urile decizii în cadrul proiectului pe care îl implementează și cum pot aduce modificări bugetare în așa fel încât proiectul să fie implementat cu succes în perioada și după starea de urgență.
Care este importanța managementului financiar pentru buna implementare a proiectului și care sunt instrumentele managementului financiar de proiect? Planificare continuă? Cum este influențat bugetul proiectului de modificarea unei activităti pe parcursul stării de urgență? Care este rolul și importanța responsabilului finaciar în cadrul proiectului?
La aceste întrebări va răspunde Raluca Matei, responsabil financiar în cadrul Fundației pentru Dezvoltarea Societății Civile din 2015, cu o îndelungată implicare în sectorul neguvernamental, având de-a lungul timpului sarcini și atribuții de responsabil financiar în numeroase proiecte din domenii diverse, fapt ce îi permite înțelegerea problemelor practice cu care ONG-urile se confruntă în implementarea și managementul financiar al proiectelor.
Evenimentul se adresează EXCLUSIV organizațiilor neguvernamentale.
Organizațiile interesate să participe sunt invitate să completeze formularul de aplicare disponibil AICI, până cel târziu vineri, 8 mai, ora 10:00. Odată înscrise, organizațiile vor primi un email cu toate detaliile de participare până cel târziu joi, 7 mai, ora 17:00.
Pentru mai multe întrebări, persoana de contact este Raluca Matei – raluca.matei@fdsc.ro.